SYKES este o companie de origine americană, cu tradiție din 1977, lider mondial în oferirea de soluții și servicii de management al relațiilor cu clienții în peste 21 de limbi.

“Suntem o companie multinațională cu sediul în Cluj-Napoca, Sibiu și Oradea. Suntem în Cluj-Napoca din 2010 și am început cu 35 de angajați. În prezent, suntem în jur de 1300 de angajați și formăm o mare familie care se extinde în continuare. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă deosebit, nu ezita să ni te alături!

De la început ne-am axat pe rezultatul final. Într-o eră cu o continuă dezvoltare a tehnologiei, a canalelor de comunicare clienții devin conectați digital din ce în ce mai mult, și totuși mai distanțați de brand-urile pe care aleg să le susțină. SYKES susține întregul ciclu de viață al clientului cu ofertele sale și încearcă să ajute clientul cu interacțiuni prietenoase, creând într-adevăr încredere între brand și clienți. Anul acesta SYKES marchează aniversarea a 40 de ani. Compania a obținut rezultate remarcabile în acești 40 de ani și va continua să inoveze, să depășească încercările, să se ghideze după valorile clienților și să se dedice în continuare pasiunii sale de a-i ajuta pe ceilalți.” – SYKES

Citește mai mult despre SYKES.


Speakeri SYKES

Sergiu PAVEN – Recruitment Team Leader SYKES


Sergiu a absolvit facultatea de Psihologie și facultatea de Drept și are experiență în domeniul resurselor umane de peste 7 ani. Sergiu a recrutat poziții variate în diferite domenii: domeniul tehnic, IT, relații clienți, financiar, etc. Sergiu este specializat în interviuri comportamentale și evaluări bazate pe competențe, iar experiența sa în domeniul recrutării adaugă cunoștințelor teoretice, intuiție și fler în selecția candidaților.

Participă la workshop-ul susținut de Sergiu și vei învăța să îți scrii cv-ul, care sunt tehnicile de intervievare folosite în recrutare și cum să te pregătești pentru interviu. Sergiu te va învăța tips & tricks pentru ca orice interviu pe care îl susții să fie de success!